How'sgoingbros?

0 komentářů
Zase bez času, jako vždycky =D. Nebo bez nálady, vyberte si. Už dlouho jsem sem chtěla napsat, jenže jsem se k tomu nikdy nějak nedostala. Několikrát jsem otevřela editor a začala psát, ale pak jsem musela jít něco udělat...
Ne, že bych se teď nevěnovala psaní, jenže jsem jaksi poprvé hlouběji prozkoumala fenomén RP her. Popravdě, spadla jsem do toho.
Našla jsem pár skvělých internetových kamarádů a další způsob, ničící volný čas - no, ne, že bych zrovna tohle potřebovala. Ona, RP není až tak úplně hra, je to styl tvůrčího psaní, si myslím. Některé tahy jednotlivých hráčů dosahují až neuvěřitelné délky a spisovatelské hodnoty.
Vidíte - a zase nemám čas a musím odejít. Proč já si vždycky na své velkolepé znovuzrození vyberu tu nejnevhodnější chvíli?
Každopádně, jsem prostě pohlcena komunitou Bronies, samozřejmě.
Taky jsem se byla podívat na Pragoffest, takový předfestival fantazie, a udělala si obrázek naživo o některých Let'sPlayerech, Bronies, nebo Whovianech =D
Jen mě mrzí, že tam tentokrát nebyl Marvel oddíl.
Musím se zmínit o cosplayerce, oblečené jako American McGee's Alice, to byl naprosto dokonalý cosplay. Scissore s ní má i fotku, ale nemyslím, že by souhlasila, kdybych ji sem dala.
V neposlední řadě se ještě chystám vrhnout na několik psavých věcí. Mezi nimi v první linii Weronth, na niž jsem dlouho kašlala, pak jsou tam nějaké fanfictions a FIMfictions a pár námětů na fantasy série.
Přemýšlím také o založení dalšího blogu pro věci, které nemůžu psát sem.
Ach, ta volnost, ono mě to vážně strašně baví, psát článek =) Škoda, že už nemám ani minuty.

Dobrou noc, nechť nad vámi Luna bdí.

Okomentovat


Pokud nastavíte profil ,,Anonymní'', váš komentář se ve většině případů nepřidá. Můžete využít jméno a URL. Pokud nemáte soukromé URL (stránky), navrhuji napsat ,google.com'.