Hladový podzim

0 komentářů

Báseň, na kterou jsem dostala zadání. Měla se týkat podzimu. Sami posuďte způsob, jakým jsem to pojala. Když já si nemůžu pomoct. Vždycky mě napadají oni, v hlavě mi to šrotuje s spojí se mi jejich příběh, těch tajemných, chytrých, elegantních a vražedných...


Hladový podzim


Bratrstvo svolává další sněm. 
Mysl se řídí jen měsícem. 
Ten na cestu svítí, vede nás. 
Do tlapek studí zmrzlá zem. 

Vytí se rozléhá nad stromy, 
ty mávají nám větvemi. 
Listí zas šustí, zpívá nám. 
Běžíme rychle a při zemi. 

Svaly nám v těle se míhají, 
slyší jak ostatní dýchají. 
Podzim je zpět, čas lovu je tu,
členové smečky mě vítají. 

Alfa se nadechl, zavelel, 
vytí nám všem určuje směr. 
Jsme tiší, jsme rychlí, jsme smrtící. 
Už nebude vlk co by hladověl. 

Měsíc nás vítá, stromy se chvějí. 
Budou mít radost ti, co jíst chtějí. 
Čas radosti, lovu a deštivých dní... 
Podzim je zpět a mí vlci se smějí. 




Okomentovat


Pokud nastavíte profil ,,Anonymní'', váš komentář se ve většině případů nepřidá. Můžete využít jméno a URL. Pokud nemáte soukromé URL (stránky), navrhuji napsat ,google.com'.