Od teď žiju jinde

0 komentářů
Byly to krásné roky tady na vlčí republice, ale v jejich základech leží dusivé množství starého canceru. Od teď už ne stát, ale anarchie. Na anarchowolf.blogspot.cz/ začínám s (v rámci možností) čistým štítem, prostě proto, že tady je to skrz naskrz prolezlé nějakými starými já, se kterými již nemám mnoho společného. Vlčí republiku chci nechat viset jako mrtvý pomník, až se budu vracet ke své pubertální klišé próze a rádoby poezii. Asi ani nebudu přesouvat těch pár posledních aktuálních příspěvků, však ono to není tak dobré, aby to muselo přetrvat.
Tenhle prostor je pro mě skvělá příležitost pro osobní výlev, a jelikož vím, že po trhaných měsících neaktivity sem nikdo nechodí, nic mě nedrží zpátky.
Krásné roky, i když docela těžké roky, zvlášť ty poslední, a já jenom doufám, že anarchovlkova loviště hned nelehnou popelem, a že je udržím na úrovni, alespoň maličko nad tou vší depresí světa. A nad svou nezaškrtitelnou nevírou v naději a smysl. (Ale ano, taky umím pocítit štěstí.)
Budou vcelku třetím seriózně vedeným blogem, který nutně musel vyklíčit i se změnami mého charakteru a vnímání světa. Republika je prostě prokvetlá zbytky nejen toho minulého, ale i předminulého, alespoň ve svých počátcích, a já se na to nemůžu dívat a prezentovat se tak.
A sic mi už trochu chybí ten vizuál, barvy a fotky, to já miluju, konečně to je v novém minimalističtější a na lovištích se snad lépe dýchá, když se tam pod dotekem myši neprohánějí slajdy. Jen jak tam dostat víc vlků. A vychytat ty perexy.
Možná budu zapisovat i svý texty s doprovodem, když jsem teď teda ten kytarista.
No, polemizace, polemizace, pokud jste sem zabloudili, moc se nerozhlížejte, a budu moc rád, když odbloudíte na


a navštívíte mě zpátky v budoucnosti.



Okomentovat


Pokud nastavíte profil ,,Anonymní'', váš komentář se ve většině případů nepřidá. Můžete využít jméno a URL. Pokud nemáte soukromé URL (stránky), navrhuji napsat ,google.com'.