Hříchy minulosti (ha ha ha)

2 komentářů
Dneska jsem se po dlouhé době zase přihlásila na blog.cz. Nostalgie? Stesk? To ani ne, spíš po měsících zase přišel ten okamžik, kdy jsem dostala náladu se poohlédnout po nových objevech, přečíst pár článků na Téma týdne nebo z boxu Autorského klubu. Je to zvláštní, i když, já proti nim nikdy nic neměla, však proč taky - jsou to jen ti z těch talentovanějších blogerů. Blog.cz vypadá oproti starým časům mírumilovněji, snad zdání až tolik neklame. Vyhlíží, že se uklidnil ten hlahol kolem přijímání zvláštních individuí do AK, ale těžko říct, třeba se Standa začne nudit a bude chtít ohromit komunitu naprosto novým přístupem na přijímání autorů. Pro blogery s jedním "gé" doufám, že se tak už nikdy nestane =D.
Blog.cz se stále vyznačuje jedinou, jednou jedinou věcí, kterou nenabídne skoro žádný jiný server - československou komunitou. Jenže, a to by se mohl i Standa na hlavu stavět, tohle jsme my bloggeři přestupem nikdy neztratili. Pořád jsme ti samí, pořád se můžeme čestně nazývat "blogery" a pořád můžeme udržovat kontakty s uživateli blog.cz, a já nemám ponětí, proč se to milému vládci blog.cz nelíbí a pořád by se nám chtěl mstít =D.
Ale to je vedlejší, že, nechci působit jako někdo, kdo se teď vztekle ohlíží za starým serverem a zarputile na něm hledá chyby, o tom tenhle článek není, přece.
Prosím vás, neptejte se mě, o čem je, já to v tuhle chvíli ještě sama nevím, díky.

Tak jsem si prostě projela pár starých článků, protože jsem zjistila, že si můj starý blog stále udržuje jakous takous menší návštěvnost, a to mě trochu zděsilo, protože kvalita tehdejších článků je naprosto nestabilní - začátky... - a tak trochu ne úplně schopná prezentovat mou dnešní virtuální osobu.
Na druhou stranu (strany again) mi přijde, že tenkrát jsem byla tak trochu víc svá. Jistě, lidé se mění a já s nimi, takže dnes by to "svá" vypadalo jinak, ale kolikrát mi připadá, že se nevypisuju tak moc, jak bych mohla a potřebovala. Mám takový supertajný ďábelský plán - změním to. Ať už pro svůj lepší pocit, tak i pro lepší výsledek, snad.

Taky jsem si všimla jednoho MeMe, či jak jsme ten řetězák tenkrát nazvali, a napadlo mě, že bych mohla něco takového udělat znova - je to takové milé odreagování, chtěla bych si vybrat něco trochu obsáhlejšího a nad odpovědmi se vážně trochu... trochu víc zamyslet, tak uvidíme, jak se mi to vydaří. Bude to i o tom vybrat něco, nad čím se zamyslet .

Víte, co je špatné? Když máte nějakou aktivitu či něco zajímavého, co jste dlouho nedělali a dokonce vám to dá náměty k článku, jenže pak vás to od blogu začne odtahovat, pořád překlikáváte a pak zapomenete, co jste chtěli napsat. To je špatné. A proč to asi píšu? No samozřejmě, právě se mi to děje.
A ještě navíc mi pořád někdo píše na skypeu a když se ho pokusím otevřít, sekne se, takže budu doufat, že jsou to takové ty každodenní plky a nic důležitého - šak oni počkají =P. A když tak koukám na čas, napadne mě asi "shit da fakh", protože bych měla jít se psem, což je, přátelé, velkolepý závěr dnešního velice informačně bohatého článku.
Poslední věc... hrozně mě překvapuje, že pročítání článků na mém starém blogu nevyvolává až tak silné záchvaty paniky a potřeby mazat, mazat a mazat. Byl to tenkrát kousek mé osobnosti, když jsem s blogováním začínala, a i když se okolo mě pohybují desítky blogerů, co už se tomu okrajově věnují třeba pět let, já jsem na svůj rok, osm měsíců a pár týdnů od založení blogu náhodou celkem pyšná.



PS: Zdroj obrázku, že. Typický tumblr o jehož původu nemám ani to nejmenší ponětí.








2 komentáře:

  1. O odtahování od psaní článků mi ani nemluv, mě pořád něco odtahuje i od knížky, a to mi vážně dost leze na nervy. Je to fakt děs a jsem za to na sebe docela naštvaná... =/ (A před chvílí jsem ještě psala a teď čtu tenhle článek, střelte mě někdo, prosím...)
    Jinak, taky se nesnažím hledat na Blog.cz chyby, ale ono je to těžký, když ty, co tam byly, když jsem odešla, tam pořád ještě jsou, a přibylo pár dalších. =D Ale ne, že by to byl můj problém. =D Osobně taky nechápu ty věčný kecy o komunitě, já taky nemám dojem, že bych se z ní odchodem nějak extrémně vyčlenila, na blogy svejch oblíbenců pořád chodím, mám i pár těch novejch... Já fakt nevím, proč by to neměla bejt komunita, jen proto, že jsem jinde... =D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od knížek, a nebo taky od filmů, což se mi stalo právě teď, protože místo abych jeden sledovala, slyším email a odepisuju na komentář. Možná by pomohl elektrický obojek, nebo já nevím už :D
      V blog.cz se snažím tak nějak nevrtat, ať už ve vedení, systému... prostě si tak čtu oblíbence a hledám nové. No, je to těžké, někdy je to do nebe volající, co tam řeší za debility, místo těch důležitých věcí. Mimochodem jsem si dneska všimla, že ten neskutečně maličký editor tam je pořád, to mě konkrétně hrozně štvalo. :D
      A komunita? Mě přijde, že se Standa snaží nás "bloggery" z ní úplně vyčlenit, vždycky u soutěží zdůrazňuje, že je to jen pro ty z blog.cz, jako by nás chtěl potrestat, že jsme přešli, či co :D Ale koho to zajímá, přesně jak píšeš a psala jsem já - pořád jsme i my ta komunita, ať jsme kde jsme a ať se to blog.cz líbí, či ne.

      Vymazat


Pokud nastavíte profil ,,Anonymní'', váš komentář se ve většině případů nepřidá. Můžete využít jméno a URL. Pokud nemáte soukromé URL (stránky), navrhuji napsat ,google.com'.