Šťastné a veselé

0 komentářů
Máme po Štědrém dnu, mno, doufám, že jste si jej užili.
Já se snažila střežit daleko od fotoaparátu, protože minulý rok jsem měla neskutečné množství fotek o ničem. Takže ano, nějakému focení jsem neodolala, ale není to nic neosobního, což znamená žádné podepisování.
Musím říct, že tyhle Vánoce byly opravdu zvláštní. To musí být nějaký speciální talent, pohádat se na Štědrý den...
Nakonec to dopadlo dobře.
Co bych ještě podotkla, zajímavost, že maminka byla dosti podrážděná, kolik dostala dárků (jako hodně), a vypadala, že to myslí vážně.
Myslím, že co a kolik jsem toho dostala já, vás ani za mák nezajímá, - vidíte, jaká jsem empatická - ale co jste dostali vy? Spokojení? Nebo jste se museli křečovitě usmívat nad ponožkami?
Hah.
Ráda bych tenhle článek udělala delším a informativnějším, ale je to takový nesmyslný zápisník a přání krásných Vánoc a hezkého nadcházejícího roku, a tak toho není moc co říct. Na druhou stranu jsem si to ale nemohla odpustit, ne?
Hmmm... tak tak, doufám, že jste měli hodně dárků, co se blbě rozbalují (alias Trollestijské balíčky, zasvěcení vědí) a že jste se o nějakou tu ponožku taky zasloužili. 3=D

Very Marry Xmas, ale dárky stále nosí Ježíšek, a ne Santa, dobře?




Okomentovat


Pokud nastavíte profil ,,Anonymní'', váš komentář se ve většině případů nepřidá. Můžete využít jméno a URL. Pokud nemáte soukromé URL (stránky), navrhuji napsat ,google.com'.