Nikdy, NIKDY není času dost.

2 komentářů
Konečně jsem otevřela textový editor a odhodlala se k napsání toho, o čem již dlouho uvažuji - vlastního světa. Svět, který nebyl ničím inspirovaný (tedy ne vědomě) a jehož promýšlení a psaní mi činilo obrovskou radost. Svět, kam zamířím svůj příští běh na dlouhou trať.
Začínám se pomalu vzdávat Weronth, nejspíš, ale na druhou stranu mi její charaktery stihly přirůst k srdci, takže to důkladně zvážím. Možná by byla škoda vzdát se toho promyšleného příběhu. Jak to tak píšu, jsem si téměř jistá, že se na to nejspíš nevykašlu.
To, co jsem dneska sepsala, není zas tak světoborné. Já nemám zase bůhvíjaký nadpozemský talent na tvůrčí psaní (ale stejně ho hodlám rozvíjet). Ale je to moje, je to svět, ve kterém chci psát a jehož jsem součástí. On je taky mou součástí. Nejspíš sem přijde a možná taky ne, ale jen tak mimochodem... bez vlků by to přece nebylo ono, nebyla bych to já =D.

Co se psaní týče, jsem teď možná trochu vyšťavená - a nebo naopak nakopnutá. Včera asi ve čtvrt na tři jsme s kamarádem dopsali silně epický souboj našich dvou postav v RP hře. Dělali jsme na něm asi dva dny a byl to neuvěřitelně dlouhý příspěvek. Patřičně akční, plný pocitů a detailně popsaný.
RPčko je umění, to vám povím. Je to typ tvůrčího psaní. Ačkoliv je z vás určitě mnoho těch, kteří to odsuzují a nebo role-playingu nepřisuzují nějakou velkou literární hodnotu... Když to má být kvalitní hra, musíte do toho dát všechno ze svého spisovatelského talentu. A jestliže pak najdete partnera, se kterým se vám výborně píše, všechno vám zapadá do sebe navzájem a v každém RPčku vymyslíte postavy, které jsou spolu provázané... je to zábava na úrovni pro pisálky.
*mává* Díky, Raine.

Posledně to s tématem týdne nevyšlo, tak bych se možná mohla na poslední chvíli zvednout a napsat.
Moment. Ne, ne.... Neigh! Já jsem věděla, že to nestihnem, že to musíme začít psát, a ona pořád, že máme dost času... ELWIN!
Mno, všichni přítomní, a takto to chodí v Literárním klubu. Takže místo psaní na téma týdne se jdu vrhnout na zapomenutý článek o fantasy. *facepalm* =D
Snad nám členové odpustí.

EDIT: Článek hotov, mohu vás pozvat ke čtení? 












2 komentáře:

  1. K tomu nadpisu mě napadlo jen... Času je většinou dost, ale obvykle je ho dost tak dlouho, až ho dost ani zdaleka není. =D
    Jinak ti ale co se týče psaní držím palce, ať se rozhodneš psát cokoliv... =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, to bude taky jeden z těch problémů, které... ehm... no...
      Prostě věta "času dost" je zabijácká, pokud ji bereš moc vážně :D
      Ach, děkuji :) Sice se v posledních dnech k editoru moc nedostávám, i tak se ale snad blížím k nějakému dobrému začátku.

      Vymazat


Pokud nastavíte profil ,,Anonymní'', váš komentář se ve většině případů nepřidá. Můžete využít jméno a URL. Pokud nemáte soukromé URL (stránky), navrhuji napsat ,google.com'.