Nadšení

0 komentářů
Konečně zas na internetu. Tedy, já vám nevím, nějaký absťák jsem neměla, ale cítila jsem se trochu špatně, že na to všechno tady tolik kašlu. Neměla jsem přístup na internet, no...
Věnuju se končícímu pololetí, shánění dárků, dejme tomu že zajdu na jeden společný projekt se Scissore. Ale na blogování jsem čas už nenašla.
Každopádně, na nějaké výmluvy (přestože to výmluvy NEJSOU) nejspíš nemáte náladu.
Co nového?
V neděli jsem byla se Siz na Thorovi dvojce. Perfektní hlášky a okouzlující Loki je jenom to nejlepší.
Spoiler: Momenty, kdy Loki osvobozen kráčí vedle Thora a mění podoby, přičemž to patřičně komentuje, byly nezapomenutelné =D. Nebo... "Tradá!" Dobře dobře dobře...
Ne, že by mě Loki svým šarmem zasáhl víc, než Tony Stark (/R. Downey), ale řekněme... že dost podstatně. Proto mě taky potěšila Arvari se svou fanfic, no, jak už jsem dynamicky vyjádřila u prozatím publikovaných dílů  =D
Pokouším se psát, a celkem se mi to - v mezičasech - daří, ale bohužel na papír. Když už jsme u těch fanfics, měla jsem v plánu o těchto dvou a ještě pár dalších taky začít psát, ale... myslím, že to rozhodně nechám na ní. Na druhou stranu jsem si promyslela zběžně děj pár FIMfictions, které bych, snad, mohla zrealizovat. Ale nejspíš ne pro tento blog. Možná by se hodilo něco samostatného? Možná taky ne. Možná bych se na to všechno měla vykašlat a věnovat se kupříkladu Weronth.
Ale je to otázka nálady. Nadšení. A když jste nadšení třemi věcmi z nichž tři ve vlastním zájmu nemůžete napsat na svůj vlastní blog...
Takže budu psát FIMfics, číst Arvari a čekat, až moje nadšení opadne, abych se mohla vrátit zpátky :).

V téhle chvíli mi nezbývá než pojmenovat článek, publikovat ho a zavřít prohlížeč. Proto to udělám, i když se spoustou "nevyřčených" myšlenek, jenž se do dalšího rána ztratí, budou zapomenuty, a nikdo z nich už písek času neopráší.


Okomentovat


Pokud nastavíte profil ,,Anonymní'', váš komentář se ve většině případů nepřidá. Můžete využít jméno a URL. Pokud nemáte soukromé URL (stránky), navrhuji napsat ,google.com'.